2012. február 14., kedd

Olvasóink küldték 8. (Bebebeszéné levele)

Álnéven az egyik pletykafészeknek a körzetfelvigyázó látogatása előtt elküldtem postán pár cikket az oldalról, CSAK itteni történeteket, olyanokat amikről mindenki tud a gyülekezetben, és utána lehet járni. A válasz a következő volt, vátoztatás nélkül:


Tisztelt  Névtelen  levélíró ! 

  1. Nem tudom ki vagy és mit akarsz, nem ismerek semmiféle Kovácsnét, Óbudai gyülekezetből. De nem is érdekel.

  1. Az 1000 % , hogy nem Kovácsné vagy egy Óbudai gyülekezetből, mert ez kamu!
Nem most „ léptem le a falvédőről „ ! Hanem egy gonosz, rosszindulatú valaki, akit Sátán és a démonai vezérelnek !!!!!

  1. Mondd nem süllyedsz el Te szégyenedben?????? Ahelyett, hogy Jehova és az ő szavával foglalkoznál és arról írnál 13 oldalas levelet, és inkább az igazság hirdetésére fordítanál ennyi időt, ahelyett ilyen mocskokat küldesz  a testvéreknek????????????  Te nem vagy  Jehova szolgája, az biztos, mert a jó fa jó gyümölcsöt terem, a rossz fa pedig rosszat !!!! Ez egyértelmű !

  1. Vedd tudomásul, hogy  a leveledet  végig sem olvastam, mert  enyhén kifejezve ez egy szenny egy mocskolódás, egy rágalom !!!! És nem fogom tovább adni senkinek !

  1. Csak nem képzelted azt, hogy  a leveled hatására a gyülekezetben lázítani fogok és a vének ellen fordulni ????????? Csak nem  képzelted, hogy azok ellen fogok fordulni, akik tanítottak és akiknek köszönhetem, hogy Jehova szolgája lettem???  Nem szégyelled magad ??????????????? Süllyedj el jó mélyre !!!  Nem fogom az egységet és a szeretetet megbontani !!!  A leveled nem ért célba , mert miszlikekre téptem és elégettem !!!!! Én nem fogom ezt a szemétséget propagálni !!!!

  1. Mert nagyon jól átlátok a szitán és a rostán, Sátán  nagyon érzi a végét, ezért megpróbálja szétrobbantani a gyülekezeteket ! Ez az egyik aljas módszere, hogy  hazug rágalmakat terjeszt Jehova népéről.  De Jehova kezében  van az ítélet, és nem fog Sátán sikerrel járni, erre Jehova a garancia !!!!!
Bárhogy is erőlködsz, nem fog sikerrel  járni ! Jehova  az, aki megrostálja a gyülekezeteket, és nem Te ,egy halandó ember. Csakis az ő kezében van minden !!!!

  1. Ki vagy Te , hogy bele mersz avatkozni egy másik gyülekezet életébe ????????????
Neked ehhez nincs sem jogod, sem kompetenciád ! Egyedül Jehova istennek van joga
bármihez is !!!!!!!!!!!!!!!! A gyülekezet feje Jézus és a véneket pedig Jehova szent szelleme irányítja. Mindenki saját magáért felel,  és tőle fogja számon kérni Jehova a tetteit. Te  inkább foglalkozz magaddal és a saját életedet mentsd !!!!!!

  1. Hogy merészeled magad Jehova tanújának és testvérnek nevezni, Te ugyanolyan  hitehagyott vagy, mint  a többi?    Aki képes arra, hogy ilyen „ szennyet” propagáljon, az előttem nemhogy nem testvér, de még ember sem !!!

  1. Ugyanis  Jehova tanúinak csakis kizárólag 2 hivatalos honlapja van ! Ami azon
felül íródik, az mind hitehagyott és gonosz emberektől ered, vagyis Sátán van
a háttérben .


  1. Vedd tudomásul, hogy én soha, de soha nem szoktam ilyen undorítóan mocskos,
hitehagyott oldalakat nézni, mert az mind  egy halom „ SZEMÉT „ ! Ehelyett inkább
a bibliát olvasom, vagy prédikálok. Szégyelld magad, hogy Te ilyenre vetemedtél !
            De ez a Te döntésed.
   

  1. Tudod , mit mondd Jehova? „Egyetlen ellened készült fegyver sem fog sikerrel járni”
      Erre Jehova a garancia ! És pont ezért nem érdekelnek ezek  a dolgok, hidegen hagy,
      úgyis Jehova látja , mit tettél  és ő fog ítélkezni.

  1. SUMMA-SUMMÁRUM = a leveled sorsa a következő lett:

-         több száz darabra téptem
-         és elégettem a kazánban.


      KÖZLÖM VELED, HOGY LEVELED NEM ÉRTE EL A CÉLJÁT NÁLAM,
     TOVÁBBÁ  SZÉGYELLD MAGAD ÉS  SÜLLYEDJ EL JÓ MÉLYRE  EZEK
     UTÁN, TE NEM VAGY ISTEN SZOLGÁJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


U i. :  az  e-mail címedet letiltottam a bejövő leveleimről, tehát hiába is próbálsz
          válaszolni, vagy provokálni, felesleges, mert nem fogom  elolvasni.
        
Ha Kovácsné vagy, akkor miért 123xyz@freemail.hu a címed  ?????
De tudod mit, nem érdekel. !


Továbbra is Jehova hűséges, lojális és feddhetetlen szolgálja vagyok és leszek is örökké !!!!!


Bebebebebesze I|\/|réné ( 25su25a )

Válaszolta mind ezt úgy a testvérnő, hogy ezt tette az apámmal:
Képmutatás? Keresztényi, építő válasz? Véleményeiteket várom...
Mindenesetre szép példa a tanúkba ültetett önellenőrző agykontrollra, és a demagógiára, illetve az 'egyből elutasításra' a higgadt vizsgálat, végigondolás, utánajárás helyett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése