2012. február 14., kedd

MJ válasza

Az oldal színvonalát megőrizendő, nem célom egy Mónika-show típusú irányt venni a bejegyzéseket illetően. Mivel korrektnek tartom magam, minden esetben, így közlöm MJ válaszát, ugyanúgy VÁLTOZTATÁSOK NÉLKÜL, ahogyan a beszélgetés esetében is tettem. Az egyetlen dolog amit megváltoztatok, azok a nevek, a jogi támadások elkerülése végett. Konkrét személyek neveit az oldalon SEHOL sem találjátok, kivéve a közlésbe beleegyezettekét, illetve a közismert szervezeti tagokét.
M Z J január 12., 4:00
Kedves JJ!

Sajnos egy keresztény barátom informált róla (igen, gyarló ember, aki hitehagyott oldalakat olvas), hogy bejelölted facebookon és ezek után a kíváncsiságtól vezérelve ránézett a blogodra, mivel látta, hogy Jehova Tanúival foglalkozol. Azt is közölte hogy egy valószínűleg kettő közt folyt őszinte, privát beszélgetést, számomra érthetetlen módon közzétettél (természetesen egyes részeket kihagyva, hogy a beszélgetés színét ellenem tudd feltüntetni és sikeresen negatívan beállítani).
Az elhangzottakat teljes mértékben jó szándékból mondtam neked, mint régi, gyermekkori barátnak. Sajnálom, hogy ide süllyedtél, hogy már engem is személy szerint próbálsz lejáratni. A mondandómban kapcsolatosan semmit nem írtam volna másként ma se, hiszen végig, mint egy gyermekkori baráttal (?), akit több mint 20 éve ismerek, őszinte voltam.
Amint láttad én nem töröltelek az ismerőseim közül, mint páran tették, nem voltam egyszer se bántó az irányodban. Ami magamat illeti, mint jól tudod nem vagyok megkeresztelve, te magad a keresztelen hirnökségeddel százszor nagyobb karriert futottál be nálam, jól tudod. Több, mint 4 évig nem is voltam a gyülekezet közelében sem, hanem, ahogy a legőszintébben megírtam, más helyeken jártam. 5 hónapja kezdtem el újra járni az összejövetelekre, a munkám miatt sajnos még oda is rendszertelenül, de ez vis maior szituáció a jelenlegi életemben nem tudok már munkát találni itt küldöldön egyelőre.
Bár azt mondtam, nem fogok soha többet belépni az oldaladra, sajnos gyarló mivoltomból és a kíváncsiságtól vezérelve a rólam közölt blog miatt mégis megtettem. Elolvastam a közölt cikkedet és a kommentálókat is a korrektség és a tisztánlátás végett.
Amit szeretnék kérni Tőled, hogy engem ne azonosítsál Jehova Tanúival semmilyen fórumon se a fentebb leírt, általad és édesapád által is ismert tények miatt. Egyelőre nem vagyok erre méltó ember, és sosem említettem korábban se, hogy az volnék. Mégis a blogodban engem Jehova Tanúival azonosítanak, vagy mint leendővel. Ez már irreleváns. Nagyon jól tudod ki vagyok és milyen messze állok sajnos én attól az életviteltől. Ezért kérlek, ha már az engedélyem nélkül, joggal egyébként ellenes módon (félre értés ne essék, eszem ágába sincs beperelni Téged, vagy bármi ilyen botor gondolat nincs a fejemben véletlenül se) közölsz dolgokat és a személyemmel kapcsolatosan egyértelmű utalásokat teszel, akkor kérlek azt ne abban a fényben tedd, hogy engem bárki Jehova Tanúival egy szinten kezeljen vagy azonosítson. Ők nem ilyenek, mint én voltam és még sajnos vagyok is sok esetben. Az egyetlen eredményem a saját szememben, hogy rendszeresen eljárok már az összejövetelekre és próbálom elhagyni a volt életvitelem, ami egy botrányos félrecsúszás volt.
A katolikus egyetemet is ebben az időszakomban kezdtem el, amikor 100%-ban elhagytam a vallásos életutat és igen, támadhatsz ezen a színtéren, elismerem. Ezért sem említettem magamat sohasem Jehova Tanújaként a beszélgetés során. Csak egy olyas valakiként, aki bár ismeri az írásokat és szeretne is aszerint élni, mégsem sikerül neki még ma sem teljesen és talán sohasem fog. Ezért hangsúlyozom, kérlek ne állíts be a szüleim iránt talán még valamelyest érzett tiszteletedből kifolyólag se (ha általam már ilyet nem táplálsz ismeretlen okból kifolyólag) Tanúként még egy magamfajta embert, mert ez inkorrekt a részedről.
Engem bánthatsz, ha szeretnél, de ne a szervezetet minősíts általam, megint féligazan az én példámmal, mert még erre nagyon nem vagyok méltó ember. Bár az lennék! Sajnálom, hogy a kommentálók ez alapján a beszélgetés alapján így azonosítottak, de megértem, mivel a hamis színben feltüntetés esete áll fenn, ráadásul a valós tények ismerete mellett.
Nem tagadom, örülnék, ha törölnéd a bejegyzést és kihagynál az egész tortúrádból. De elfogadom, ha ezt így érzed emberinek és korrektnek a részedről. Én magam nem tennék ilyet és ezzel nem lelkiismeret furdalást szeretnék előidézni benned. Csupán annyit, hogy legalább azokat az embereket bántsd, akik téged bármikor is bántottak (bár Krisztus sajnos ezt sem tanította: kő-kenyér), ha vannak ilyenek. Én úgy érzem, ha eljöttél még kb. 2 éve a barátnőddel hozzánk szívesen láttunk, étellel, itallal. Előtte is bármikor. Édesapám is többször ment el hozzátok barátsággal Veresegyházára. Sajnálom és hangsúlyozom nem értem... Ezzel az egésszel az a baj, hogy vallási kérdésként van kezelve és igazolva egy mérhetetlen emberi jellemhiba. Ez már nem vallási kérdés ezen a ponton, hanem emberségi. Még egyszer mondom, azt is elfogadom, ha fennhagyod a bejegyzésedet a rám utaló egyértelmű utalásokkal együtt is akár! Ha továbbra is így tennél, akkor legalább kérlek, kicsit pontosabban, mint ahogy az előző beszélgetésben tetted, ezt a levelemet tedd közzé. Hátha valaki érti mit szeretnék közölni benne és nem kizárólagosan a negatívumokat látja meg mindenben, amit rögtön a szervezet ellen lehetne fordítani, akár egy magamfajta, még nagyon is kívülálló személy példája által is.

Még mindig barátsággal,

MJ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése