2012. június 26., kedd

Olvasóink küldték 13.

Azért írom le ezeket a dolgokat amik velem történtek mert remélem más így tanul az én hibámból, és nem esik bele abba amibe én.
Az „igazságot „úgy 6-7.éve ismertem meg a feleségem által. El is kezdődött az egész tanulmányozás ment minden a normális kerékvágásban, míg nem jöttek a keresztelkedési kérdések. Akkor az életem gyökeresen meg változott. Az Édesanyámmal naponta ment a veszekedés, szitkozódás, stb. Egészen addig amíg meg nem keresztelkedtem. Onnantól kezdve teljesen nyugis volt az életünk. A gyermekem a kedves feleségem és én éltük a mindennapi keresztény életet. Akkoriban egy takarító cégnél dolgoztam ahonnan annyi pénzt vittem haza hogy akkor mindent megtehettünk amit csak akartunk. De ugye minden jóban van valami rossz is hogy elegyen túl egyszerű az élet jött a KÖF: Jöttek a lehetőségek arra, hogy kinevezzenek valint kisegítő szolgának. Jött is az egyik vén akit Ati-nak hívnak-és beszélgettünk a munkámról. Mennyit keresek, LEADÓZOK-E rendesen az egész jövedelmemből, meg ilyesfajta kérdések. Megkérdeztem mire ez a nagy kíváncsiság a munkám iránt, kiderült engem szeretnének kinevezni csakhogy van egy akadálya. Mégpedig az hogy van illegális fekete jövedelmem. Hát mondanom se kell, hogy nagyon megörültem neki. Aztán gondolkozni kezdtem hagyjam ott a biztos 140.-forintos fizumat amit 3.órában kerestem, és legyek kisegítő szolga vagy dolgozzak 70-e.ft.mint villany számlás. Mondanom se kell hagytam csapot papot mentem villany számlásnak és villanyóra leolvasónak. De még ez sem volt elég addig nem neveztek ki míg az egész családnak nem volt BKV-bérlete mert mint kisegítő szolgának példát kell mutatni a többi embernek a gyülekezetben. A feleségem ezért is gondolt arra hogy ahol dolgozik már nem 6.órában fog dolgozni hanem 8.órában persze azért nem csak ez volt az indok azért csak kiesett 70.-e forint a családi kasszából.
Tehát megtettük amit kértek. KINEVEZTEK: Terület szolga lettem. A legboldogabb ember voltam az egész világon. Én kisegítőszolga UUUHHHH ez nem semmi. Aztán teltek a hónapok..Jött megint a KÖF: Első vének és kisegítő szolgák megbeszélés. Egy zabszem nem fért volna el a hátsómba annyira izgultam. Elkezdődik jegyzetelek szorgalmasan aztán meg üti a fülemet valami.: INTERNET: Miért káros ha olyat olvasunk ami rólunk szól? Miért nem szabad olyan véleményeket olvasni ha tudjuk, hogy nekünk van igazunk? A Köf mondta csak mondta és még mindig mondta internet így internet úgy.
Vége lett a megbeszélésnek utána a vének beszélgettek tovább nekünk ki kellet menni, a szobából. Én siettem haza hogy elújságoljam a családnak milyen okos lettem. Másnap kíváncsiságból felmentem egy „ilyen „honlapra. Mondanom se kell leesett az állam mikor az ENSZ-szel való kapcsolatra fény derült. Még azon a héten Vasárnap megkérdeztem a koordinátort erről. Ő nem tudott semmiről az ő elmondása szerint, küldött a bételes vénhez. A válasz meglepett „igen tagja voltunk de csak 2.évig”. A könyvtár használata miatt. Ok. Nem is foglalkoztam tovább vele. De milyen az ember, kíváncsi ezért belevetettem magam a kutatásokba. Mindent amit csak lehetett elolvastam kinyomtattam lefordíttattam, hogy megértsem. Ez az idő alatt eltelt pár év és rengeteg kérdés merült fel bennem. Három nagyon fontos kérdés volt amit mertem feltenni a koordinátornak, akit G-nek fogok hívni.
1. Hű és értelmes rabszolga osztály
2. Szent szellem.
3. Lélek és szellem.

Az első kérdésre a következő volt a válasz
G-„ŐK IS CSAK EMBEREK ÉS TÉVEDHETNEK.
-Én: OK DE AKKOR HOLMARAD JEHOVA SZENT SZELLEM HA Ő IRÁNYITJA ŐKET
-G: EZ JO KÉRDÉS DE AHOGY TUDJUK A PÉLDAPESZÉDEK KÖNYVÉBŐL A HAJNAL LASSA VILÁGOSODIK MEG.
É-DE AKKOR NEM JEHOVA VEZETI EZT A HAJNALT HA ENNYISZER KEL ÉS MÉGSEM KEL NEM?
G-NE MONDJ IJET MERT NEM JÓ EZ A GONDOLKOZÁS.
É-RENDBEN AKKOR VAN MÉG EGY KÉRDÉSEM EGY KICSIT MÁR EMLITETTÜK JEHOVA SZELLEMÉT AZ IGAZÁBÓL MOST EGY SZEMÉLY VAGY MAGA JEHOVA?
G-EZT EGYSZERÜ MEGVÁLASZOLNI A SZENT SZELLEM NEM MÁS MINT JEHOVA MAGA
É-RENDBEN DE AKKOR MIÉRT BESZÉLÜNK RÓL A1.SZÁM 3.SZEMÉLYBEN?
G-A MAGYAR NYELVTAN ILYEN ÉS így HASZNÁLJUK.MEG EGYÉPKÉNTIS A BIBLIA IS BESZÉL A SZENT SZELLEMRŐL MINT Ő ÉS MINT MAGA JEHOVA
ÉDE A LEGTÖBBSZŐR ÚGY HASZNÁLJA ,HOGY „Ő”NEM MINT VALAMI HANEM MINT VALAKI.
G-SOKAT KÉRDEZEL
É-BOCSI DE HA VALAMI KÉRDÉSEM VAN AKKOR INKÁBB A TESTVÉREIMMEL BESZÉLJEM MEG,
G-NEM SEMMI KÉPPEN SEM VAN MÉG KÉRDÉSED?
É-MÁR CSAK EGY .A SZELLEM ÉS A LÉLEK.MOST EGY ÉS UGYAN AZ VAGY KÉT KÜLÖNBÖZŐ DOLG?
G-EGY ÉS AZONOS MERT A LÉLEK ÉS A SZELLEM A VÉRT JELENTI
É-DE AKKOR JEHOVA ÁDÁMNAK A VÉRÉT FUJTA BELLE AZ ORRÁBA?
G-NEM PERSZEHOGY NEM HANEM A LÉLEK AZ A LEVEGŐ, A SZELLEM MAGA A VÉR.
É-EZ NEM TISZTA ÍGY DE HOGY NEMONDJAD MEGINT, HOGY SOKAT KÉRDEZEK EZÉRT HAGYLAK.

Ezek után álltam mint bálám szamara. Nem tudtam mit tegyek. Azóta van az hogy nem vagyok már túl aktív tanú. Most várom a véneket hogy jöjjenek „beszéljünk” mindenről ami érdekel engem és válaszokat kapjak. Ja és eközben a Köf megint jött és ment új kisegítőszolga lett egy tesó aki csak FEKETÉN DOLGOZIK KŐMŰVES, VIZVZETÉKSZERELŐ. Majdnem kifeküdtem. Az óta ő a gyüli mindene mert a koordinátornak a kedvence és ő tanult vele.
Hát ez volt az egyik történet ami velem történt.
  Aki teheti ne hagyja ott a munkáját semmiért amit a társulat kér mert pórul járhat mint én. Volt-nincs pénz, munka.

2011,01,27

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése